bloğum ve Olpe....

18 Şubat 2008 Pazartesi



Bloğumda değişiklik yapayım dedim..Yarım bilgimle bir kaç kez silerek en sonunda bu hale getirdim ama bende bittim :) Şu anda saat 4 oldu ben hala yazmak için uğraşıyorum...

Bulmaca çözmeye benzettim şu html kodlarını hele hiç bilmeyenler (benim gibi :) ) için tam bir kargaşa....

Ama gerçekten paylaşmayı seven insanlar bilgilerini paylaşmışlar..Bir adres buldum orada en baştan başlamış anlatmaya...Merak edenler buradan ulaşabilirsiniz...

Hafta sonu eşimle beraber bize yaklaşık 1 saat kadar uzaklıkta olan Olpe'ye gittik.Burada hemen hemen her köyde mutlaka Türk ailelere rastlayabilirsiniz.Olpe de Türklerin yoğun olarak yaşadığı kendizi kesinlikle yalnız hissetmeyeceğiniz bir yer..Türk bakkalı,camisi,berberi ile herşeyi olan küçük ve sevimli bir yer :) Berberi özellikle belirtmemin sebebi buradaki Almanların bizim ki gibi kadın ve erkek kuaförlerinin ayrı olmaması...Yani siz kaşınızı aldırırken yan tarafta eşiniz de saçlarını traş ettirebilir :) Yani Türkiye'deki kuaförleri özledim :)
Neyse aramızdaki farkları başka bir yazı da paylaşırım...

Ben Olpe'ye giderken çektiğim bir kaç fotoğrafı paylaşmak istedim.Daha öncede söylemiştim biz bir ormanın için de yaşadığımız için yolda bol bol yeşillik,benim küçüklüğümden beri çok sevdiğim midillilerden birinin ve birkaç beğendiğim evin resmini çektim...Yollara bakıp sokaklarda kimsenin olmamasına şaşırmayın cumartesi günü öğleden sonra sanki el ayak çekiliyor...Burada bu sessizliğe bu kadar alıştıktan sonra İstanbulda ne yaparız bilmiyorum :))

Ben resimlere geçeyim en iyisi...............


Buralarda birçok at ve midilli gördük ama bindirip bindirmediklerini bilmiyoruz :( yolda gördüğümüz değirmenimsi icat :)

bomboş yollar :(

belediye binası (Rathaus)



1 misafir yorum yazmış...:

keskinli dedi ki...

selam canim
biliyorum biraz gec döndüm ama
yogunum bu ara yazilarimdan belki okursun
sizlere yarali olabilmek ne güzel benim icin sen tr den denmi geldin burda hangi sehirdesin
sevgiler görüsürüz

 
by Templates para novo blogger