Heryerde Kar Vardı!

7 Mart 2008 Cuma


Her yer de kar var!

Diye başlayacaktım yazıma fakat 2 gündür bloğuma giremediğimden,olan karlarda eriyince böyle yazamadım....
Buradaki kar manzarası gerçekten güzel oluyor..Sabah uyanınca her tarafın apaydınlık olması karda oynama düşüncesi harika oluyor :)Her taraf bembeyaz...bende evcezimin balkonundan çektiğim fotoları sizinle paylaşmak istiyorum....
Havanın kapalı olmasının sebebi saatin henüz 8 gibi olması :)





Bu arada sabahleyin beni gelen bir kargo uyandırdı....Çok sevdiğim arkadaşım Melikem üşenmemiş bana buraya terlik ve pijama yollamış :)Ona da buradan çok teşekkür ediyorum... Evinden,ailesinden,memleketinden kısaca sevdiği herşeyden bu kadar uzak olunca insan hep tanıdık birşeyler arıyor..Beni burada yalnız bırakmayan sevgili arkadaşlarımın hepsine çoooookk teşekkür ediyorum..


İyi ki varsınız ve benim dostumsunuz...:))

8 misafir yorum yazmış...:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Canım arkadaşım sana layık değil ama gönderdik işte.Bu gönderiyi sna ulaştıran tüm DHL ekibine teşekkürü bir borç biliyorum(Reklam mı kokuyor)ama inan çok mutlu oldum güle güle giyy :)))

nilüfer dedi ki...

biliyorum canimm bende seni cok seviyorum...iyi ki benim dostumsun :)

Adsız dedi ki...

dhl duydum ve geldim nilüşgüle güle kullaan bu arada ben yasemin memnun oldum ya amam kabul et bu ne biçim bişiyki acaba yaaaaaa melikeeee

nilüfer dedi ki...

hosgeldin yaseminnn :)) dhl olarak sanada cok tesekkür ederim:)) cok incesin :)

Adsız dedi ki...

inanamıyorum yaa yasemin beni nasıl güldürdün anlatamam taa ordan bağırdın duydum yani neyse bir yorum yazabildin ya ne mutlu bize..Ailemize hoşgeldin bebeişim :)))Melike

Adsız dedi ki...

heheheh kızlar hoşbulduk ya ama siz çok hızlı gidiyorsunuz hem oks anneleri hem siz ya ama ne olukiii acaba nilüş tsk ince diyincw cok sevindim ama ben biraz kalınım :( yani kalınlaştım duymasın ama melike aynı heheheh

Adsız dedi ki...

Kilo almak iyi beslendiğimizin bir kanıtı olabilir ancak bunu sıkıntı yapmaya gerek yok yasemincim,Sen harika patatesli kek yaparken nilüşüm çatalları kaşığa çevirken kilo almamak haksızlık olmazmı haa yapmayın böylee kırılıyorum:))

 
by Templates para novo blogger