Yeşil Mercimek Salatası

14 Mart 2008 Cuma



Harika bir salatayı sizlerle paylaşmak istiyorum....Bu salata çok doyurucu ve besleyici oluyor...İlk kez Sevgili Ayşe'nin bloğunda görmüştüm ve çok geçmeden denedim...Artık favori salatam oldu diyebilirim...Eğer yeşil mercimeği seviyorsanız hiç vakit kaybetmeden deneyin denerim sonuçtan memnun kalacaksınız....

Tarif oldukça basit ;1 su bardağı mercimek ve yarım su bardağı pirinci ayrı ayrı haşlıyoruz..Başka bir tavada 1 adet kuru soğanı küp küp doğrayıp kavuruyoruz..Soğanlar hafif ölünce içine haşladığımız mercimek ve pirincin suyunu süzüp ekliyoruz...Birazda beraber tavada çeviriyoruz..sonrada içine 1 havucu rendeliyoruz..üstüne istediğiniz yeşilliği ekleyebilirsiniz...Yağını,limonunu ve tuzunu unutmayın.........
Afiyet olsun!

Bu tarifi bizimle paylaştığın için çok teşekkürler BALL KABAĞI !









2 misafir yorum yazmış...:

Adsız dedi ki...

cANIMMMM aFİYET OLSUN ÇOK SEVİNDİM SALATAMI BEĞENMENE..lABNE PEYNİRLERİ 200 ER GRAMLIK OLUCAK ÇOK ÖPÜYORUM

nilüfer dedi ki...

evet canim gercekten cok begendik salatayi...favori salatamiz oldu..insallah cheesecake dende yapacam kismetse :)) cok tesekkür ederim :))

 
by Templates para novo blogger