sarardımmmm :)

16 Nisan 2008 Çarşamba



Buranın havası genellikle gri olduğu için bir süre sonra insan herşeyi koyu renkli görmeye başlıyor ...Ama ben gördüğüm bir papatya ile beraber kendime geldim diyebilirim...Artık havanın ısınmasını ve güneşi daha çok görmek istiyorummmm......................


Hem bu senenin moda rengi olduğu için,hem güneşin rengi diye hemde baktıkça içimi ısıttığı için sarı rengi tercih ettim :)İnşallah sizlerde beğenirsiniz...Gözünüzü rahatsız eden birşey olursa lütfen bana haber verin hemen düzeltmeye çalışayım....


2 misafir yorum yazmış...:

ayselce dedi ki...

O çiçekler,güneş,deniz insana öyle huzur veriyor ki..Hep baharı yaşasak keşke.öptüm..

nilüfer dedi ki...

valla dogru keske hep bahar olsa hava mis gibi koksa :))) b en cok özledimm sicak havayi yaa :)simdi anliyorum alman turistlerin bizim memlekette neden acilip sacildiklarini :))

 
by Templates para novo blogger