Uyuyan güvercin gördünüz mü?

9 Nisan 2008 Çarşamba








Uzun zamandır bloğumu güncelleyememiştim.....
Bu resimleri çocukluk arkadaşımın Berlindeki evinden çektim :) Anlayacağınız Berlin'in altını üstüne getirdim :) Bir sürü resimler çektim...En çok hoşuma giden resimle başlamak istedim :) İnşallah sizlerde beğenirsiniz....Bu arada evinde bizi misafir eden Sevgili Arkadaşım Sehercim ve çok sevgili eşi Mustafa'ya çoooooook teşekkür ediyorum....Sayenizde çoook eğlenceli bir tatil geçirdik :)İyi ki varsınız :))

6 misafir yorum yazmış...:

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Oyyy uykusu gelmiş. İlk defa böyle uyuduklaru-ını gördüm. Nilüfer'cim aklıma geldin bir uğrayayım dedim :)
Sevgiler

nilüfer dedi ki...

cok tesekkür ediyorum ziyaretin icin Sedacım :) cok mutlu oldum....herzaman beklerim :))

ayselce dedi ki...

çok şeker...bayıldım kademe kademe yakalamışsın diğer resimleri de bekliyorum..canım:))

nilüfer dedi ki...

en kisa zamanda ekleyecegim beni takip edin canimmmm ;)

Ayse Pamuk dedi ki...

Ne kadar güzel resimlemişsin hiç uyuduğunu göememiştim sevgiler

nilüfer dedi ki...

bende farkinda olmadan cekmisim resimleri incelerken farkettim bana da süpriz oldu :))) tesekkür ederim ziyaretin icin :))

 
by Templates para novo blogger