Nostalji

24 Mayıs 2008 Cumartesi

Biraz da Nostalji...........Eskilerden benim cok sevdigim bir melodi.Devamıda gelecek kısmet olursa.Eğer sizinde özlediğiniz melodiler olursa belirtmeniz yeter hemen bulmaya çalışırım :)

4 misafir yorum yazmış...:

ayselce dedi ki...

Niloş'um nostaljiye bayılıyorum.Sağolasın.Ben eklemeyi yapamadım.Modern talking'tn herhangi bir şarkı rica ediyorum:))

nilüfer dedi ki...

tabii ni demek efenim hemen eklerim..öptümmm

Adsız dedi ki...

sevgili ablacığım.yıne harıkasın ben bıle bir tuhaf oldum.nostalji hangi yaşta olursa olsun insanı mutlu edıyor.ben bu şarkıları hayal meyal hatırlıyorum ama hoşuma gitti.bu şarkıyla ilgili sözlerinden başka unutmadıgım şey kadının halka halka olan takıları :)

nilüfer dedi ki...

evet kesinliklee takilari sortu benimden aklimdan cikmiyor..birkac sarki daha var bakalim onlari hatirlayacakmisin :)) öptüm sekerim

 
by Templates para novo blogger