Sıcak bir çay alır mısınız?

14 Mayıs 2008 Çarşamba

Geçen haftasonu havanın da güneşli olmasından faydalanarak, eşimle beraber çayımızı termosa doldurduk ve kendimizi dışarı attık...Daha önce yeşile doyduğumuz doğal park içinde yaşadığımızı söylemiştim..Yol kenarında; ormanda yürüyüş yapanların faydalanması amacıyla banklar konulmuş. Biz de bunlardan birinde durduk..Çay keyfi yaptık ve birkaç fotoğraf çektim..Ama asıl sürprizi dönüş yolunda şaşkın tilkiyi yolun ortasında görünce yaşadık...Allah'tan yolda çok fazla trafik yoktu da güzel bir pozunu yakaladım :))




4 misafir yorum yazmış...:

ayselce dedi ki...

Sıcak bir çay nasıl istemem.Bu yeşilliklerin arasında ne güzel de olurdu.Tilki de sana resmen poz vermiş yani.İyi yakalamışsın.Harika:)Öptüm

nilüfer dedi ki...

valla cok iyi denk geldi..daha ilerleyen bi saatte geyikde gördük ama makinanin sarji bittigi icin cekemedim...kismetse sirada o var :))

Ayse Pamuk dedi ki...

Vallahi kek benden çay senden haydi gidelim o bolll yeşillkli parkaa

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Nilüfercim tilkiyi görünce çok şaşırdım. Bizim için tilki görmek çok uzak bir ihtimal. Manzara çok güzel. Güzel bir gün geçirmiş olmana sevindim.
Sevgiler canım...

 
by Templates para novo blogger