Köln'den bildiriyorum efenimm :)

20 Haziran 2008 Cuma

Geçen hafta konsolosluktaki işimizi halletmek için Köln'e gitmiştik..Hazır gitmişken biraz gezelim dedik ama malesef istediğim kadar çok fotoğraf çekemedim çünkü sevgili makinamın şarjı bitmek üzereydi..Köln'deyken hiç yabancılık çekmedik hatta bazen Almanları burayı ziyarete gelmiş turistler olarak görmedim desem yalan olur...
Nehrin kıyısında otururken bu senenin tan.ga modelleri hakkında bayağı fikir sahibi olduk sanırım buradaki moda anlayışı oldukça düsük bel modellerden gözüken iç.çamaşırı :P
Günlerimiz gittikçe azalıyor..Dönüş biletlerimizi aldık kısmet olursa 26 temmuzda evimde olacağım..Gün yaklaştıkça heyecan artıyor..Şu gün itibariyle şafak 36 :P artık geri sayımımız başladı...Yaklaşık 10 gün sonra evi boşaltıp misafirhaneye geçeceğiz orada malesef internetimiz olmayacak...Yani bunlar son yazılarım olacak kısmet olursa...Artık Türkiye'ye döndüğümde size Malatya'dan haberler vermeye başlarımm :))
kadinlara özel park yerleri




sokak ressamlari





meshur dom

kilisenin hayaleti :P

6 misafir yorum yazmış...:

Betül dedi ki...

Nilüfercim, hayırlısı ile bir an önce kolay bir şekilde evine taşınıp, yerleşmen i diliyorum canım benim, umarım her şey dilediğin gibi olur.

fotoğraflar çok güzel ama en çok hangisi ilgimi çekti biliyor musun, bayanlara özel park yerleri, bundan kısa bir zaman önce istanbulda ümraniye belediyesi otoparklarda böyle bir uygulama başlattı, biz bayanlar için çok iyi bir şey, ben hala o çok komik park eden bayan kategorisindeyim :) ve türkiyede ne oldu biliyor musun, bütün haber bültenlerinde, vayyy irticacı belediyeciler !!! otoparkta bile haremlik selamlık uygulama yapan !!1 zihniyet, kadınları erkeklerden ayırıyorlar bilmem ne diye tantana çıkardılar !!! oysa ki bayanlara kolay manevra yapıp, rahat park edebilecekleri yerleri ayırmak, çok iyi olur bizler için. yaa cnm böyle işte, kusura bakma resmi görünce aklıma geldi coştum böyle, sana da mektup gibi upuzun bi yorum yazdım :) sevgilerimle....

nilüfer dedi ki...

iyi dileklerin icin cok tesekkür ederim Betülcüm :)

bizim memlekette herkese etiket vurmaya cok meraklilar..ondan degilsen mutlaka öbüründensindir diye...ne yazik ki bu kafadan kurtulamadiklari icin ilerleme kaydedemiyoruz.aslinda benimde cok söylemek istedigim seyler var ama hersey tikanip kaliyor..herseyin hayirlisi olsun hepimiz icin :))

Ayse Pamuk dedi ki...

ben hediyelik eşya satan dükkana bayıldımmm

nilüfer dedi ki...

benimde en cok sevdigim yerler oralar..hele bir dükkan var nanu nana diye orada dekorasyon icin harika seyler var :))))

ayselce dedi ki...

Oraları muhakkak güzel yerler ama,ben diyorum ki Malatya malatya bulunmaz eşin:))Öptüm seni canım..

nilüfer dedi ki...

evet bende malatya türküsü söylemeye basladim..insallah kavusmama cok uzun bir süre kalmadi hayirlisiyla :)

 
by Templates para novo blogger