Ortaya Bir Karışık Yazı

1 Temmuz 2008 Salı

Bende Betül’e özendim ve amigurumi den bir şeyler yapmak istedim..İlk deneme olarak sarı saçlarından dolayı banuş ismini verdiğim kolsuz ve bacaksız şeyi yaptım zira ne olduğunu bende bilmiyorum sanırım bir şey olarak yaşamını sürdürecek :)
2.denememde bozuk cdleri kullanarak sepet yaptım.Benim tığım ipe göre daha ince olduğundan bir türlü bitmek bilmedi ve bende sıkıldım en son oraya kadar dayanabildim J Aslında daha kalın bir ip ve tığla daha büyük sepetler örerek çeşitli yerlerde kullanılabilir.Türkiye’de inşallah denemek niyetindeyim…..
Bu domateslere dün markette rastladım..Renklerinden dolayı hemen aldım :P Tadlarında değişiklik yoktu ama görünüşleri güzeldi.Renkli renkli salatalar yapmak için ideal bence :)
Bu fotoğraftakide sarımsak…Çin sarımsağıymış..Çinlilere pes diyorum en sonunda tek parça olanınıda üretmişler. :) Aslında böyle daha iyi oluyor bir taneyi soyuyorsun eskisi gibi diş diş uğraşmıyorsun :)


Türkiye’ye dönüşümüzede bugün itibariyle 25 gün kaldı..Şimdi valiz toplama derdi başladı ki evden kaçasım geliyor…Onca şeyi 3 büyük 1 küçük valize nasıl sığdıracağız bilmiyorum…
Bu arada Pazar günü 6. Evlilik yıldönümümüzdü..O 6 sene nasıl geçti hiçbir fikrim yok…Sanki daha yeni evlenmişiz gibi geliyor bir bakıyorum seneler geçmiş…
Teoman’ın bir şarkısında vardı; "nasil oluyor vakit bir türlü geçmezken..yıllar hayatlar geçiyor.."
Hazır aklıma gelmişken hemen bulayımda ekliyeyim bari….



6 misafir yorum yazmış...:

serrose dedi ki...

Daha nice mutlu yillara insallah.Tebrik ederim
Ayrica benim bavulum hazir yarin gece ucuyorum insallah :)
domatseleri yemek biraz cesaret ister yaw ben yiyemem sanirim :s

Nane Şekeri dedi ki...

Daha nicelere beraberce insallah.
Bavul isinde allah yardimcin olsun.
Domateslere bayiliyorum bende aliyorum oyle renk renk :)

nilüfer dedi ki...

cok tesekkür ederim arkadaslar :)darisi sizlerin basina insallah :)
bavul olayinida hicbirsey götürmeyerek halletmeye calisacagiz :)
domateslerde gercekten cok ciciler :)) degisiklik iyi geliyor arada :P

Betül dedi ki...

Nilüfercim, size nice uzun mutlu yıllar dilerim, banuşumuz çok cici olmuş, ellerine sağlık, istediğin ip ve tığı aldıktan sonra neler örersin sen daha.:) hayırlı yolculuklar diliyorum, sevgiler...

nilüfer dedi ki...

cok tesekkür ederim Betülcüm,insallah Türkiye'ye dönünce calismalarima devam etmek niyetindeyim..seni takip edecegim haberin olsun..:))

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Nilüfer'cim merhabalar
Ördüklerin çok güzel olmuş canım. Bu arada geçmiş evlilik yıldönümünüzüde kutluyorum. Nice sağlıklı, huzurlu senelere canım. Allah mutluluğunuzu daim etsin.

 
by Templates para novo blogger