30 Kasım 2008 Pazar

Yazmayalı ne kadar da çok olmuşş...2 koca ay geçmiş...Kurban bayramına sayılı günler kala ben ancak Fethiye resimlerini ekleyebiliyorum...

Üretemediğim için ekleyebileceğim fazla bişeyler malesef yoktu..Ama artık ilerleyen günlerde yeni eklemeler yapabilirim...Ev mefruşatı kursuna gidiyorum ve güzel ürünler dikmeye başladık.

Ben şimdi Fethiyeden güzel manzaralarla sizi başbaşa bırakıyorum.....



2 misafir yorum yazmış...:

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Nilüfercim hoşgeldin. Resimlerinde birbirinden güzel ve çok anlamlı. Gerçekten uzun zaman oldu ama sonuç da herşey kaldığı yerden devam ediyor.
Sağlıcakla kal...

nilüfer dedi ki...

hosbuuldumm :)) biraz fazla ara verdim ama insallah bir daha bu kadar uzak kalmak istemiyorum elimden geldigince yazmayi sürdürecegim...

 
by Templates para novo blogger