Erndtebrück'den son kareler :) Bizden haberler

27 Eylül 2008 Cumartesi

Almanyada ki evimin balkon manzarası :)


Rengi sarı olmasına rağmen tadı ve kokusu normal karpuza benzeyen Sarı Karpuz ;)

Türkische Kirazlarımızz
En çok sevdiğim ve çok özlediğim orman meyveli dondurmam :(



Balkonumda son anda açmaya karar veren küpeli çiçeğim



Yukarıdaki resimleri evimizin yanında ki ormanda son gün çıktığımız gezintide çekilmişti....









Bizi sevdiklerimize kavuşturan uçağımız :)



En sonunda kavuştuğumuz evimizden Beydağı manzarası....

Çok uzun zamandır blogumla ilgilenemediğim için kusura bakmayın...Geldiğimizden beri yapmamız gereken o kadar çok şey vardı ve bende bunlardan fırsat bulup 2 satır yazı yazamadım...Şimdi artık yeniden beraber olacağız ...

Bu akşam Fethiyeye doğru hareket edeceğiz kısmetse...Doğduğundan beri göremediğim yeğenim,boncuğumun yanına gidiyoruz...İnşallah bayramda dönüşünde bir sürü güzel fotoğrafla tekrar burada olacağım....


Şimdiden herkesin Bayramını kutluyorum...Sevdiklerinizle güzel bir bayram geçirmenizi diliyorum...Şimdilik hoşçakalın.... :)

Bu da bayram şekerim :)

4 misafir yorum yazmış...:

ayselce dedi ki...

Niloş'um resimler,daha doğrusu evinizin bulunduğu yer ne kadar güzelmiş.Sanıyorum ki orayı da arayacaksın:)Allah kavuştursun inşallah.İyi yolculuklar size:)Ben de o bayram şekerinden isterim:))Öptüm seni.İyi bayramlar....

nilüfer dedi ki...

sanirim herzaman heryeri özlemekle gececek ömrüm :) cok tesekkür ediyorumm...
bayram sekerini paket yapip yollarim :)))bende cok öpüyorum...iyi bayramlar

Nane Şekeri dedi ki...

Bu dedigine cok katiliyorum ayni sekilde hissediyorum.Ailemi deli gibi ozluyorum ama sanirim gittikce hollanda benim evim olmaya basliyor.

Ayse Pamuk dedi ki...

resimlere bayıldım ne kadar güzel her taraf yemyeşill çok şanslısın:))Ama ben en çok bayram şekeriyle ilgileniyorum yerim ben onuuu

 
by Templates para novo blogger