Dillenburg'a giderken...

26 Şubat 2008 Salı

Buraya geldiğimizden beri imkanımız oldukça çevreyi gezmeye ve güzel resimler yakalamaya çalışıyoruz...Yanımızda anılarımızla gidelim diye :)
Bulunduğumuz yerdeki evlerin birçoğu birbirine benziyor.Ben en çok bahçelerine hasta oluyorum renk renk çeşit çeşit birbirinden harika çiçekler, onlara uygun bahçe dekorasyonları bakmaya doyamadığım manzaralar..Bu ara osternfest kutlamaları yüzünden heryerde renk renk tavşan,yumurta,civciv vs. ile dolmuş durumda.Her eyaletin bayramı kutlama günü değişiyormuş bizim burada 21 mart ta kutlanacak sanırım..O zaman süslenmis evlerin resmini de çekerim inşallah :)
Bu resimleri Dillenburg'a giderken çektim.Oraya gidebilmek için ilk önce Bad Laasphe'den geçtik.Oradan fazla bir resim yok başka zaman sadece orayı çekerim kısmet olursa :)




Bad Laasphe'nin girişi




Buranın ismini bilmiyorum ne yazık ki....sadece yol kenarındaki dizilişlerine bayıldık..


Evler kutu gibi sıra sıra.....






Sanırım Dillenburg kalesi



Biraz daha yakından :)




Tipik Alman evleri




Üzerinde işlemeler vardı ama tam çıkmamış ne yazık ki




Burası trafiğe kapanmış bir yer ama insanlar nerde diyorsanız inanın bende bilmiyorum.Pek dışarı çıkmayı sevmiyorlar sanırım...


Ciğercinin önündeki kedi misali ben :=)






Burada biraz daha belirgin işlemeler




Bu resimleri havanın o kadar da soğuk olmadığı bir pazar öğleden sonrası çektik ama genede kimsecikler yok..Haftaiçi belki daha hareketli olan yerler cumartesi öğleden sonra ıssızlaşıyor halbuki Türkiye'de öylemi heryer gece gündüz cıvıl cıvıl...Sanırım iyice özledim memleketimi :(












4 misafir yorum yazmış...:

Adsız dedi ki...

Gerçekten çok güzel fotolar ama en çok sokakların temizliği dikkatimi çekti.Sevgiler

nilüfer dedi ki...

evet sokaklar gercekten temiz ve ben pek yerleri süpüren insan görmedim..buradakiler cevrelerine karsi bilincli davraniyorlar ve cöplerini yer yerine cöp kutusunu atiyorlar :)tipki bizim gibi :))

Adsız dedi ki...

Bencede çok güzel fotolar ama bana fazlasıyla soğuk geldi , ısıtmadı içimi karanlık bir hava ve hiç kimse yok çok itici canım seni yaban ellere bıraktık çok üzülüyorum bir an önce taksime gitmek dileğiyle :))Melike

nilüfer dedi ki...

insallah canimm ...azcik daha sabret az kaldi 5 ay sonra yanindayim kismetse :)

 
by Templates para novo blogger