kendini çatal sanan kaşıklarım :))

1 Mart 2008 Cumartesi

Buralarda geçen hafta çok güzel bir ilkbahar havası vardı...Gerçi şu anda deli gibi bir yağmur ve çok şiddetli esen bir rüzgar var ama olsun...Karanlık günlerden sonra baharın müjdecisi olan güneş insanın içini açıyor..
Tek içi açılan biz değiliz sanırım saksıdaki bu tomurcuklanmış dalı görünce bunu da eklemek istedim..Geçen seneki çiçeklerden biri ama acaba hangisi bakalım ne çıkacak içinden :=)

Gelelim benim kendini çatal sanan kaşıklarımaaa..................


4 gündür sanırım gözümün önüne Selin'deki çatallar gelip gelip gidiyor...Bunları görünce ilk aklıma lise yıllarım, sevgili dostum Nurcan ve onunla beraber sabahları okulun yanındaki pastaneden çatal almamız geliyor ve o günleri özlüyorum herşey ne kadar pembeymiş :))Hayattaki tek sorunumuz sınavlarımızmış..şimdi bakınca Ö.S.S bile o kadar korkutucu gelmiyor.......
Neyse bugünleri de geçmişi düşünerek harcamamak gerekir...:)
Bende geçen gün yani çatalları gördüğümden beri yapmak istiyordum kısmet bugüneymiş...Ben yarım ölçüyle yaptım ve tam ölçü kadar kabartma tozu koydum sanırım dalgındım gözümden kaçmış, fırına koymadan önce daha çok çatala benzerken fırından çıktıklarında resmen kaşık olmuşlardı :)))
Tadının enfes olduğunu söylememe gerek yok..Ben bu konuda kendi damak zevkime güvenmiyorum zira benim sevmediğim birşey yok ama eşim beğendiği için gönül rahatlığıyla önerebilirim.Ayrıca daha önce birkaç tarifini denemiş ve çok beğenmiştik kesinlikle tavsiye edebilirim...
Bu lezzetli tarifi bizimle paylaştığın için teşekkürler Selin Çağlayan!


3 misafir yorum yazmış...:

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Nilüfer'cim sabah bloguna girdim ve beni sabahın bu saatinde
güldürdün. Mutfak macerası herkesin vardır herhalde :) Çatal ya da kaşık farketmez ismi ne olursa olsun resimde çok lezzetli görünüyorlar. Ellerine sağlık :)
Sevgiler

nilüfer dedi ki...

tesekkür ederim :) sekle takilmadik gercekten hepsi o gün bitti :))

nilüfer dedi ki...

aaa unutmadan diger basarisizliklarimi yazsam sanirim blog daha dolu olur :))

 
by Templates para novo blogger