Sabahin sesi :)

27 Nisan 2008 Pazar

Her sabah duydugum...ne kadar duysamda bikmayacagim sesleri sizede dinletmek istedim..Hava daha henüz aydinlanmadigi icin görüntü cok karanlik :( ama sesleri duyunca cok hosunuza gidecegini düsünüyorum...iyi pazarlar.... :)

6 misafir yorum yazmış...:

ayselce dedi ki...

niloş'um bu sesler harikaaaa..nerden aklına geldi.çok güzel.tebrikler:))

nilüfer dedi ki...

tesekkür ederim canim :)) hersabah dinliyordum paylasmak istedim :))

Ayse Pamuk dedi ki...

Ayyy ben bayıldımmmmmmm harika bir fikir

nilüfer dedi ki...

tesekkür ederimmmm...gercekten dinleyince insanin ici enerji doluyor

Adsız dedi ki...

Tamam kuşlar ötsün bazı bazı ama bizim burda bir kuş var penceremin önünde sabahın 6'sında başlıyor ötmeye. Arkadaki bahçeli alanda dolanıyor bütüngün ve bir nokta bulduğunda güneşin doğuşundan batışına kadar ötüyor. Kuş'un gagasını bağlayasım geldi artık. Neyse ki yağmurlu havalarda fazla ötmüyor. Yağmur duasına çıkar oldum ya =(

nilüfer dedi ki...

dediginde haklisin Pureabsinthe bazi kuslar yapisiyorlar sanki agaca insani biktirana kadar ötüyorlar..bizim burdakiler öyle degil serbestler :)) yoksa hakikaten dayanilmaz olurdu..

 
by Templates para novo blogger