Yağsız Tavuk

29 Nisan 2008 Salı

Ben her pazartesi rejime,spora başlarım..Hafta ortasına gelmeden canım mutlaka bir şeyler çeker ya da tatlı krizine girip ne varsa silip süpürürüm…:)
Evde tek başına rejim yapmak çok zor..mutlaka destek kuvvet gerekiyor..Yıldığınızda size gaz verecek tekrar motive edecek..sizin mutfağa girmenize izin vermeden yiyeceklerinizi önünüze getirecek ve sizinle beraber spora gelecek…
Hepsini eşimden bekliyorum çoğu zaman…Sanırım orada hata yapıyorum…Burada arkadaşım olmadığı için sürekli evin içindeyim…Hava her zaman daha doğrusu çoğunlukla karanlık ya da gri olduğu için insanın dışarı çıkıp yürüyüş yapmasına da izin vermiyor…Mecburen evde kalıp kendi kendime bir şeyler yapmak zorunda kalıyorumç…Kısır bir döngünün içinde sürekli gidip geliyorum anlayacağınız…
İnşallah bütün sıkıntılarımın Türkiye’ye dönünce geçeceğini umuyorum…
Neyse sıkıntılarımla sizleride sıkmak istemiyorum..Rejim niyetiyle yaptığım yağsız tavuğumu paylaşmak istedim…
İstediğiniz kadar tavukla yapabilirsiniz (Zaten birçok mutfakta pişen bir yemektir)Ben tavuk baharatı kullandım ama sizler istediğiniz baharatı kullanabilirsiniz…Tavuğumu güzelce baharatladım ve teflon tavaya attım..Hiç yağ koymadım kendi yağıyla güzelce pişti..Yağsız olduğu için gönül rahatlığıyla yedik…Yaninada pilav yerine güzel bir salata.......
Yapacak olanlara şimdiden afiyet olsun:) Tekrar dertleşmek üzere hoşçakalın….


8 misafir yorum yazmış...:

ayselce dedi ki...

Aynen niloşum,bu kilo sorunu hiç bitmeyecek bizim galiba..Bu yemekler oldukçada zor işimiz maalesef.Bu arada tavuk harika görünüyor çıtır çıtır.Afiyet olsun:))

nilüfer dedi ki...

evet canim aynen katiliyorum :)) bu kilo sorunu bana yapisti birakacagada hic benzemiyor..:))
tavuk gercekten lezzetli oluyor tavsiye ederim yagsiz ya onun icin :))

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Nilüfercim tavuğun gerçekten çok güzel kızarmış. Senin için dua ettim. İnşallah istediğin kiloya sağlıklı, sıhhatli ve huzurlu bir şekilde ulaşırsın. Sıkıntı insana yemeği hatırlatıyor, yemek de ne yazık ki kilo yapıyor :( Herşey gönlünce olsun. Beni merak etmen de blogumda yazdığım gibi gerçekten beni duygulandırdı. Kilometreler var aramızda ama birbirizimizi göremesek de paylaştıklarımız var. Sevgiler...

nilüfer dedi ki...

güzel dualarin ve dileklerin icin cok tesekkür ederim Sedacim :)) Bu blog dünyasi öyle birsey hic görmesen bile merak ettigin, sevdigin, özledigin insanlar oluyor :)insallah daha da güzel seyler paylasacagiz kismet olursa :))

Unknown dedi ki...

Ahhhh Nilüfercim ne kadar yemiycem dedimse bir türlü olmuyor eski iradem yok eskiden rejim yapacağım dediğim zaman yapardım yaş ilerledikçe olmuyor inşallah hepimiz istediğimiz kiloya ineriz:))

nilüfer dedi ki...

insallah :))) hepimiz yaza incecik bir halde gireriz..yazin sicakta kilolar iyi olmuyor :)) sevgiler

Adsız dedi ki...

yaaaa.....nasıl guzel gorunuyor .bak sımdı canım cektı kuşum.ellerıne saglık.bıde su rejım olayına okurken gulumsedım valla,cok alemsın...hem psıkolojık destek,hem sportıf destek bıde ustune hızmet beklıyorsun.canımsın yanında olsam seve seve yapardım hepsını ınan.

nilüfer dedi ki...

hadi gel anlasalim sehercim..ben sana tavuk yapayim sende bana psikolojik destek ;)) gerci yapiyorsun ama olsun öptüm canim

 
by Templates para novo blogger