Hayat

4 Haziran 2008 Çarşamba


Artık kesin dönüş yapmamıza sayılı zamanlar kaldı kısmet olursa tabi :)


Burayı ne kadar çok sevmiş olsamda memleketime,evime,sevdiklerime kavuşmanın verdiği bir heyecan yaşıyoru(z)m.Yavaş yavaş toplanma telaşı burada edindiğimiz birkaç dostla vedalaşma ziyaretleriyle günlerimizi geçiriyoruz. Kısmet olursa bu ayın sonunda evliliğimizin 6.senesini bitirmiş olacağız şöyle bir hesap yapınca bu 6 senede burası 3.evimiz ;ortalama 2 senede bir yer degiştirerek küçük bir kaplumbağa ailesi olarak yaşantımıza devam ediyoruz..Aslında küçükken kurduğum bir hayaldi yeni yerler görmek yeni insanlar tanımak ama bu kadarını tahmin etmemistim :)

Bana gelen ilginç bir başka olayda gene küçük bir veletken beraber ip atladığımız,sek.sek oynadığım 2 arkadaşımında şu anda Almanya'da yaşıyor olması..Eğer geçmişe dönme şansımız olsaydı ve o küçük kızlara ileride Almanya'da tekrar karşılasacaksınız deseydik sanırım kimse inanmazdı....Hayat ne süprizlere gebe..Ne zaman ne olacağı belli olmuyorr..Hayat biz plan yaparken başımıza gelenler olarak devam ediyor..
Resimdeki boncuk benim hayatımdaki en güzel varlık.O benim herşeyim....MAŞALLAH demeyi unutmayın LÜTFEN! :))

10 misafir yorum yazmış...:

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Nilüfer'cim hakkında hayırlısı olsun canım. Hayat dediğin gibi sürprizlerle dolu. Kimbilir belki bizde seninle biryerlerde karşılaşırız :)
Tatlı boncuk maşallah çok tatlı. Allah nazarlardan korusun.
Sevgiler

ayselce dedi ki...

41 Kere maaşallahhh:)Hadi bakalım hayırlısı.Bir başkadır benim memleketim şarkısını söylüyorsun duyuyorum canım:)Öptümm

Annekaz dedi ki...

maşallah hadi bakalım hayırlısı kolay gelsin..

Adsız dedi ki...

Fotoğraftaki mavi boncuk nazar boncuğuna maşallah Nilüfercim =) Kesin dönüş yapmana çok sevindim. Bende yurtdışında kaldım uzun süredir ve ne çektiğini biliyorum. Inan bana insan nerede kendini mutlu hissediyorsa orda yaşamalı. Iyi yolculuklar =)

nilüfer dedi ki...

evet Seda'cim,hayat tamamen süpriz..ben karsilasmayi cok isterim sahsen..hic belli olmay..hayirlisiyla bir geleyim :)

o sarkiyi söyleye söyleye bir hal oldum..bizim memleket gibisi yoktur zaten dünyada...öptüm Aysel'cimm :)

Sagolasin Anne Kaz'cigim...tatli bir telas oldugu icin insan pek yorgunluk hissetmiyor :)

hepinize cok tesekkür ederim ziyaretiniz icin herzaman beklerim...

Betül dedi ki...

Hakkınızda hayırlısı olsun,
maşallah diyeceğim ama ben de resim görünmüyor, boncuk, kedi mi ?

nilüfer dedi ki...

cok sagol Betül'cüm, ama boncuk kedi degil benim kizkardesimin kizi..ailemizin en minik üyesi ben onu boncugum diye seviyorumda :)))öptüm

Ayse Pamuk dedi ki...

41 bin kere maşallah yerim ben onu yerimmm

nilüfer dedi ki...

hosgeldin Aysecim...insallah beraber yeriz :)) öptümmm

nilüfer dedi ki...

sevgili pureabsinthe cim :) senin yorumunu simdi gördüm sanirim bir karisiklik olmus..güzel düsüncelerin icin cook tesekkür ederim..insanin memleketi gibisi yokk :))

 
by Templates para novo blogger