Zamanı Geldi

15 Temmuz 2008 Salı



Şimdilik müsadenizi istiyorum...En kısa zaman da Malatya'dan görüşmek üzere HOŞÇAKALIN...

4 misafir yorum yazmış...:

Nane Şekeri dedi ki...

Yolunuz acik olsun.Yerlesmede bol sans umarim sikintisiz bir gecis donemi gecirirsiniz

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Nilüfercim inşallah herşey yolundadır. Şu anda zannedersem Türkiye'desin. Hoşgeldin. Sana çok güzel günler diliyorum canım.
Sevgiler.

Nur dedi ki...

Öncelikle memleketinize hoşgeldiniz diyorum umarım güzel anılarla dönersiniz. Tesadüfen blogunuza rastladım ve gezerken çok eglendim inanın çok güzel ve dolu dolu insanın canı sıkılmıyor yüreginize saglık tekrar görüşmek üzre sevgiler

nilüfer dedi ki...

cok tesekkür ediyorum sevgili arkadaslar :) memleketime geri döndüm insallah daha güzel seyler paylasacagiz...öpüyorum sizlerii

 
by Templates para novo blogger