İşte geldim burdayımmmm

8 Ağustos 2008 Cuma

Türkiye'den herkese Merhaba!

Artık memlekete geri döndük :) Bundan sonra yazılarıma Malatya'dan devam edeceğim kısmet olursa...
Evimi biraz harap halde bulduğum için temizlik yaparken biraz yoruldum.Biz yokken sevgili bir güvercin evime, banyo bacasından girip umumi tuvalet gibi kullandığı için işler biraz zor bitti aslında daha tam bitmedi ben internetimiz bağlanınca hemen bir Merhaba demek istedim sizlere :) kaçamak yaptım yani ;)
Almanya'dan sonra burası çok sıcak geldi doğal olarak...ilk başta biraz zorlandık ama en kısa zamanda alışacağız umarım.....

En kısa zaman da yeni fotoğraflar ve yazılarla geri döneceğim.......

HOŞBULDUM :)

5 misafir yorum yazmış...:

Seda'nın Günlüğü dedi ki...

Canım hoşgeldiiin :)
Senden yorum alınca çok sevindim. Allah kolaylıklar versin canım.
Sevgiler

Betül dedi ki...

Nilüfercim, hoş geldin, sanırım bundan sonra türkiyedesiniz, sana kolaylıklar diliyorum. iyi hafta sonları.

Nane Şekeri dedi ki...

Kolay gelsin Nilüfercim.
Sevgiler

ayselce dedi ki...

canım benim görüşemedik hoşgeldin
o güvercin işini anlayamadım çok ilginç birşey öptüm seni Allah kolaylıklar versin:))

nilüfer dedi ki...

güzel yorumlariniz icin cok tesekkür ederim arkadaslar :)) insallah en kisa zaman da geri dönecegim yeni fotolar ve yazilarla :)) öpüyorum sizleri

 
by Templates para novo blogger